Księgi gości za darmo! Stwórz własną Księgę gości - Inne komponenty za darmo na 4free.PL

Księga gości należy do serwisu: Accept - Strona Nieoficjalna
Założona: 27.06.2005, odwiedzona 74046 razy.
Zawiera 455 wpisów, w tym 455 aktywnych.

Księga
wpisy 305-256 z 455 wyświetlane po 50
|
Dopisz się do księgi!

wpis nr: 305
z dnia: 19.06.2013
imię: Admin
Komentarz:
Właśnie wychodzę i jadę! Jutro będzie wspaniały dzień! Szkoda, że się nie zgadaliśmy wcześniej to byśmy pogadali! Bartek, będę starał się dostać do podpisu z tym "transparentem" co widzisz na zdjęciu. Jak by co to daj znać. Mam jeszcze nazieję, że zakupię jakąś koszulkę ( w Bułgarii gość kupił z wypisanymi koncertami letnimi na tyle) i plakat!
----------
wpis nr: 304
z dnia: 18.06.2013
imię: Bartek
Komentarz:
Adminie i Sławku , pomijając już czy Heavy Rain jest taki czy owaki , łączy nas miłość do Udo i Accept.. nie psujmy sobie święta i koncertu , jesteśmy w jednej drużynie która zdobędzie Jaworzno już za kilka prawie że godzin :) pozdrawiam gorąco i niech spadnie na nas właśnie Heavy Rain :)
----------
wpis nr: 303
z dnia: 18.06.2013
imię: Bartek
Komentarz:
Poczułem się wywołany do tablicy przez slavik83 , odnośnie utworu Heavy Rain. slavik83 sam musisz przyznać że nawet Admin się zgodził ze mną !!! !!! !!! No chyba że się wypiera teraz tego ale można poczytać starsze wpisy. Wymienione przez Ciebie piękne ballady w przekroju od pierwszego albumu Animal House to miód na uszy fana Udo , nie wiem czy przeczytałeś uważnie co napisałem ale na Cry Soldier Cry dopiero zacząłem unikać ballad U.D.O. ale też WYRAŹNIE napisałem że szanuję i gust fanów i Udo choć dziwię się takim balladom, sam musisz przyznać slavik83 innym niż wspomniane przez Ciebie. Ale to moje zdanie tylko , nie narzucam go innym i szanuję to co napisałeś ...
----------
wpis nr: 302
z dnia: 17.06.2013
imię: Bartek
Komentarz:
Witaj Adminie , przepraszam że teraz odpowiadam na Twoje pytanie odnośnie tego czy będę na koncercie - TAK - mieszkając kilka km od Jaworzna grzechem byłoby nie być :) trochę byłem w rozjazdach więc teraz mam czas napisać ... Jedzie nas kilka osób no i mój brat dzięki któremu zacząłem słuchać Accept w 1984 roku , szmat czasu. Od razu po koncercie muszę wracać do Oświęcimia więc będzie to pierwszy koncert Accept tak na szybko raczej :)
----------
----------
wpis nr: 301
z dnia: 12.06.2013
imię: Admin
Komentarz:
Fajnie się czyta Twoje spostrzeżenia. Jesteś Udowcem z krwi i kości!
----------
wpis nr: 300
z dnia: 09.06.2013
imię: Sławek
Komentarz:
To pokazuje jaka jest ta płyta.Szybkość,drapieżność.Za chwilę spokój,cisza jakby przed burzą. Świeżość do tego sporo niespodzianek. Płyta Steelhammer jest faktycznie jak ten młot,dobrze wali w głowę! I na koniec o Udo. Uwielbiam go za to jak potrafi zmienić głos w tych spokojnych fragmentach jak również wtedy kiedy ma w gardle wiertarkę! Cały Udo. Mistrzostwo!
----------
wpis nr: 299
z dnia: 09.06.2013
imię: Sławek
Komentarz:
. Basta Ya szybki,energiczny do tego po hiszpańsku,kolejna niespodzianka/zaskoczenie na plus. Steelhamemer,Devil s Bite czy Metal Machine równie kopią dupę jak poprzednie. Co do Metal Machine świetnie zmieniające się tempo by na końcu przyspieszyć i tak zakończyć po prostu wyniszcza.Mogę tego słuchać cały czas. Teledysk do tego utworu też jest fajny,nie zaskakuje.Jest prosty,taki pewnie miał być bez kombinowania,muzyka sama go obroni i tak jest o czym już wspomniałem. Na albumie są stonowane piosenki takie jak Never Cross My Way czy When Love Becomes A Lie- taki mały oddech,czyli można spokojnie a do tego walnąć miedzy oczy.Piosenki te również kodują się się w głowie po paru krotnym odsłuchaniu i zostają. O Heavy Rain pisałem i będę go bronić. Kiedy słucham tego albumu z opcją wybierania losowego i ballada ta jest po kilku ostrzejszych momentach jest jak deszcz po dusznym,upalnym dniu. To pokazuje jaka jest ta płyta.Szybkość,drapieżność.Za chwilę spokój,cisza jakby przed bu
----------
wpis nr: 298
z dnia: 09.06.2013
imię: Sławek
Komentarz:
Ja tam lubię słuchać słuchać ballad w mocnym brzmieniu, a w wykonaniu Udo jak najbardziej. Z mojej strony ci co nie uznają metalu, kiedy usłyszą takie utwory jak,np.te które wymieniłem mówią z uznaniem o tym co usłyszeli. Tyle w tym temacie. A co do nowej płyty .U.D.O. jest zajebista. Po odejściu dwóch muzyków zastanawiałem się jak sobie poradzą,co nagrają,co zmienią? Obawy rozwiane.Uważam że jest świeżość czyli to czego domagali się na poprzednich płytach ci co piszą w Księdze Gości . Utwory nabrały nowego brzmienia są wzbogacone nowymi dźwiękami.Jest pomysł na początek utworu jak Timekeeper czy King of Mean. Dla mnie dużym zaskoczeniem i to na + jest Book of Faith i takie samo zakończenie tego utworu. Pozostałe utwory np.Take My Medicine, A Cry of Nation,Stay True,Death Ride są świetne.Potrafią wbić się w pamięć. Basta Ya szybki,energiczny do tego po hiszpańsku,kolejna niespodzianka/zaskoczenie na plus. Steelhamemer,Devil s Bite czy Metal Machine równie kopią dupę jak poprz
----------
wpis nr: 297
z dnia: 09.06.2013
imię: Sławek
Komentarz:
Uwielbiam głos Udo na Heavy Rain i When Love Becomes A Lie. Jak widać Udo ma głowę,żeby pisać takie ballady. Wspomnę jeszcze Unspoken Words( genialne) z płyty Faceless World , Azrael(!) z No Limits,The Healer(wspaniałe) z Solid, Cry Soldier Cry z Mission No. X, In The Darkness(słyszałem na koncercie !) z Animal House, Unknown Traveller z Man And Machine, Blind Eyes z Thunderball , Whispers In The Dark z Dominator czy Days Of Hope And Glory z Rev-Raptor.Uff! Nie wymieniłem kilka albumów, tam też są takie utwory.Myślę,że to wystarczy,he,he. Jak widać facet ma głowę/pomysł na takie piosenki. Pytanie tylko czy się to komuś podoba czy nie? Muzyka metalowa nie tylko składa się z mocnego pierdolnięcia.Emocje są i w takim np. I Give... wystarczy głośniej podkręcić. Słucham różnych kapel metalowych i ballady są na ich albumach. Wiele zależy od nastawienia/humoru itp. ale dla nie których to żaden argument liczy się tylko pier...e. Ja tam lubię słuchać słuchać ballad w mocnym brzmien
----------
wpis nr: 296
z dnia: 09.06.2013
imię: sławek
Komentarz:
Cześć Paweł. Przeglądam często Twoją stronę ,jak również .U.D.O. Dzisiaj wszedłem do księgi gości,żeby przeczytać opinie innych odnośnie nowej płyty Udo. Generalnie przeważają dobre opinie na temat nowej cd. Ale znalazłem negatywne głosy odnośnie utworu Heavy Rain. Jak dla mnie ta piosenka jest świetna,nie zgadzam się również ze stwierdzeniem : -po co Udo kleci teksty i muzę do takich gniotów-ballad? Byliśmy razem w Krakowie na koncercie i Udo zagrał I Give As Good As i Get. Piosenka genialna,tyle emocji niesie ze sobą,po prostu cudo! Pamiętam,że przed koncertem zapytałeś jaki piosenki chcielibyśmy usłyszeć? Ja powiedziałem,że z nowego albumu mogli by zagrać właśnie I Give... Potem widzieliśmy listę utworów jakie zagrają i była ta piosenka(mamy te zdjęcia)! Jakiś czas potem napisałeś ,że życzenia/piosenki chyba sprawdziły się. Przynajmniej coś w tym kontekście. Utwór I Give... okazał się świetnym wyborem na koncertach,widać to np. na You tube. Tyle odnośnie Rev-Rap
----------
wpis nr: 295
z dnia: 02.06.2013
imię: Admin
Komentarz:
Dla mnie Stalingrad ale Steelhammer jest super. Właściwie tylko ten HR bym wyrzucił. Jeszcze 18 dni i jadę na Accept. Wybierasz się?
----------
wpis nr: 294
z dnia: 02.06.2013
imię: Bartek
Komentarz:
A jednak :) pisząc kilka dni temu że ten koszmarek Heavy Rain omijam daleki , pewnym krokiem, myślałem że przesadzam. Ale widzę że Wam też się "podoba" Nie wiem , po jakiego licha Udo kleci teksty i muzę do takich gniotów, nie wiem i nawet nie staram się swoim małym umysłem tego ogarnąć. Już od jakiegoś czasu słucham płyt U.D.O. z pominięciem ballad. Od Cry Soldier Cry z Mission nr. X nie rozumiem postępków Udo co do przytulasów :) Natomiast osobną sprawą jest to że (O ZGROZO!!!) Steelhammer mocno przebija w mojej ... podkreślam słowo "prywatnej" ocenie Stalingrad Accept'ów ... tego się po sobie i pełnemu zmarszczek niczym poseł Niesiołowski nie spodziewał!!! :)
----------
wpis nr: 293
z dnia: 01.06.2013
imię: Admin
Komentarz:
Co do Heavy Rain to rzeczywiście dziwna sprawa. Dla mnie to ten kawałek powinien być na końcu jeżeli już. Ta płyta jest świetna! Słucham przez cały czas. Never Cross My Way to cudowny utwór - lubię to! Shadows Come Alive - lubię to! A Cry Of A Nation - lubie to! When Love Becomes A Lie - lubię to!
----------
wpis nr: 292
z dnia: 31.05.2013
imię: Jacek
Komentarz:
Hmm. To nie za wielu nas zostało, ale z drugiej strony to już nie lata osiemdziesiąte. Album ,,Steelhammer" jest generalnie niezły, czuć trochę świeżej krwi. Więcej spodziewałem się po tytułowej kompozycji, jak dla mnie zbyt prosta i przewidywalna (porównajmy np. pierwsze 30 sekund ,,Hung Drawn and Quartered" znanej grupy z łysym wirtuozem na czele - słychać od razu że to Bogowie Metalu z półki Judasów.)Jeśli chodzi o U.D.O. moi faworyci to Never Cross My Way , Time Keeper, Book of Faith, When Love Becomes a lie. Reszta też na niezłym poziomie, największy problem mam z oceną ,,Heavy Rain". Uwielbiam wokal Udo, kawałek jest ciekawy, choć nie bardzo wiem co autor miał na myśli;) Pozdrawiam.
----------
wpis nr: 291
z dnia: 31.05.2013
imię: Admin
Komentarz:
Cześć Jacek! Jeszcze kilka osób zostało :) Licząc osoby na koncertach to UDO ma około 150 a Accept
----------
wpis nr: 290
z dnia: 29.05.2013
imię: Jacek
Komentarz:
Witam serdecznie, miło że jeszcze kogoś interesuje muzyka Accept i U.D.O. :)
----------
wpis nr: 289
z dnia: 29.05.2013
imię: Admin
Komentarz:
Powinieneś pisać recenzje do gazet i tyle. Steelhammer już osłuchany kilkakrotnie i stwierdzam - bardzo dobra plyta. Nawet słyszę, ze lepsza niż Stalingrad. Kolejny raz chyba działa magiczny głos Udo. Polecam Ci wywiad z Udo - bardzo ciekawy zobacz w całości. http://www.youtube.com/watch?v=lsDgDOSDSKg&feature=player_embedded
----------
wpis nr: 288
z dnia: 27.05.2013
imię: Bartek
Komentarz:
Aha. Może i nie ma szans na powrót Udo do Accept wiem. Ale już dwa razy mimo braku nadziei ten pan i reszta z Wolfem na czele się dogadywali. W 1993 roku nagrali "come back album" w 2005 roku zagrali trasę Reunion Tour!!! Więc ... no cóż , żyję taką nadzieją , choćby dlatego Black Sabbath też się udało po latach opluwania się. Jestem teraz skłonny że Udo na zakończenie kariery zrobi taki krok. Oby nie kończył , na FACEBOOKU już można przeczytać wpisy szykujące nas na kolejny album, oczywiście nie oficjalnie. Może to i science fiction, ale w sumie ... ja w każdym razie wierzę. Pzdr. Adminie :)
----------
wpis nr: 287
z dnia: 27.05.2013
imię: Bartek
Komentarz:
Reasumując już te przydługie wywody , dla mnie to wreszcie esencja Udo , tego z solowej kariery. Wreszcie jest brzmienie na jakim się wychowałem i brzmienie dla którego olałem naukę do matury :) brzmienie dla którego wiem że i dlaczego kocham ten zespół!!! Narzekałem na U.D.O. ostatnio i dalej to podtrzymuje , ostatnie albumy były dobre. Ale tylko są podobne przez głos dziadka do tego co teraz nam serwują , chwilo trwaj i graj!!!
----------
wpis nr: 286
z dnia: 27.05.2013
imię: Bartek
Komentarz:
Poraża mnie Timekeeper , może trochę podobne jak dla mnie motorycznie i riffem do Wrong Side of Midnight z Mastercutor ale jest czad. Steelhammer , Devil's bite , Basta Ya , Dead Ride mogę pieścić całą dobę , ileż w tm Accept , nie wiem. Ale na kilometr wali i tym bandem i starym dobrym i uznanym U.D.O. nawet już z Animal House!!! Heavy Rain niestety omijam jak PIS z daleka. Nie mogę tego słuchać , lubię ballady ale nawet moja żona tego nie poda do łóżka ;)
----------
wpis nr: 285
z dnia: 27.05.2013
imię: Bartek
Komentarz:
Ja i talent pisarski??? Przestań :) mam wrażenie że to co piszę to jedna wielka papka jak Rev - raptor ;) oczywiście to żart!!! Od kilku już , by nie powiedzieć kilkudziesięciu godzin "zmagam" się nowym nabytkiem , niestety nie posiadam wersji japońskiej więc pozostaje mi wierzyć na słowo :) ale cierpliwie poczekam na okazję jej nabycia. Słucham wciąż i wciąż Steelhammer i nie mogę się nacieszyć nowym brzmieniem U.D.O.!!! Kurcze jak mi tego brakowało , wreszcie mogę napisać że płytka Udo i jego kolegów wciągnęła mnie BARDZIEJ niż Accept. Tak, tak. Nie pomyliłem się - Stalingrad mógłbym okroić z kilku nutek, Steelhammer Rulesss od wielu już odsłuchań!!!
----------
wpis nr: 284
z dnia: 26.05.2013
imię: Admin
Komentarz:
Wiesz co Bartek, masz talent pisarski i powinieneś go w życiu wykorzystać! Anglojęzyczna wersja Basta Ya jako bonus w Japonii. Fajne zdanie napisałeś, że ... chciało się czasami Accept. O taaak! Np. w Timebomb na końcu Metal maniac master mind jakby wyciągnął z jakijś płyty Accept. Teraz trudno wyszukać coś takiego ale ten ... głos!
----------
wpis nr: 283
z dnia: 25.05.2013
imię: Bartek
Komentarz:
Oswoiłem się już z nowym nabytkiem. Na pewno będzie mieć wrogów , cóż taka dola naszych idoli :) mnie się podoba Steelhammer dlatego że jest w końcu taki jaki ma być materiał U.D.O. czyż nie brzmi on jak powrót do takiego Timebomb czy Faceless World??? Ale estetyczniej podane-godnie na te lata ??? Jest prosty i mocny jednocześnie. Podobało mi się Mastercutor , Dominator. Ale wystarczy już , teraz przyprawili to pieprzem , może te sample okazały się cynamonem ale ujdzie gdzieś po zjedzeniu , ważne że mamy nowe danie , że Udo chce się gotować wciąż :)
----------
wpis nr: 282
z dnia: 25.05.2013
imię: Bartek
Komentarz:
Natomiast cieszę się że pojawiło się coś nowego , jak choćby wywołane sample przez Was. Dla mnie dodały czegoś , co na razie nie umiem nazwać. Devil's bite jest Oki z tym wstępem i tym chóralnym refrenem. A właśnie , czy takie przejście przed refrenem w Basta Ya czegoś Wam nie przypomina :) ten chórek ??? Mniam!!! Wersji angielskiej nie miałem okazji wysłuchać , zaciekawiło mnie to , nie powiem.
----------
wpis nr: 281
z dnia: 25.05.2013
imię: Bartek
Komentarz:
Może na początek o tym co napisał OzzMaster, wydaje mi się że problem jest w tym że bardzo dużo ludzi ceni sobie ostatnie trzy albumy. Tutaj jednak cieplutki Steelhammer wypada słabo. Jednak jest on powrotem do klasycznego - ja bym to nazwał - estetycznego brudu i szorstkości. Wygładzone do bólu zębów i kiszek Rev-raptor było mdłe co nie oznacza że słabe, porostu kwestia gustu i szanuję zdanie zwolenników tych krążków. Jednak po Udo i jego kapeli czasami chciało się czegoś w stylu Accept (???) no chyba że się mylę ;)
----------
wpis nr: 280
z dnia: 25.05.2013
imię: Admin
Komentarz:
OzzMaster - słucham cały czas nowego UDO i jest dobrze. Co do sampli to masz rację. Np. w takim Devil`s Bite jak by zagrali wstęp na gitarach to by było lepiej, ciężej :) Heavy Rain utwór może na bonus do singla. Posłuchaj jeszcze kilka razy. Całość u Ciebie słabo a u mnie w skali 1-5 daję 4 Bartek - przyznaję się bez bicia, że co do Marka to miałem mieszane uczucia ale teraz nie chcę już innego! Słyszałeś już może Basta Ya po angielsku?
----------
wpis nr: 279
z dnia: 25.05.2013
imię: OzzMaster
Komentarz:
A mnie ta płyta rozczarowała. Po "Rev Raptor", który moim zdaniem był bardzo dobrym albumem, liczyłem na coś więcej. Jest co prawda kilka dobrych numerów, ale całość wypada słabo. Denerwują mnie też sample w niektórych numerach.
----------
wpis nr: 278
z dnia: 24.05.2013
imię: Bartek
Komentarz:
Co do braku Igora i Stefana. Pamiętam erę krążka Holy , nie miałem wtedy internetu i o tym że w zespole pojawił się Igor dowiedziałem się dopiero z wkładki albumu. Też już z wyglądu mi nie pasował :) ale pojawiło się takie nam znane brzmienie , inne niż na Solid i No Limit. Ale czasy się zmieniają , trzeba trochę świeżości dodać i myślę że ci dwaj nowi panowie ją dają. Kilka dni i zobaczysz Adminie że brak Igora i Stefana stanie się niezauważalne. Jestem pewien tego jak kiedyś że jak pisałem że pokochasz Marka w Accept :) Pzdr. wielgachne!!!
----------
wpis nr: 277
z dnia: 24.05.2013
imię: Bartek
Komentarz:
Jestem , jestem. Zawsze tu zaglądam , z podziwem patrząc na Twoje zbiory i gadżety związane z zespołami , już to pisałem ale się powtórzę - podziwiam i gratuluję tylu fajnych rzeczy i wydań płytowych , ja choć uważam się za fana , jestem przy Tobie Adminie małym człowieczkiem :) a nie piszę tutaj za często bo zwyczajnie nie mam czasu a i po prostu jak nie mam o czym pisać , to nie przynudzam :) Fajna stronka i tak trzymaj. Teraz żyję trzema wydarzeniami , Steelhammer , koncertem Accept i Stinga. Dziś już pierwsze się stało, na następne cierpliwie czekam ...
----------
wpis nr: 276
z dnia: 24.05.2013
imię: Admin
Komentarz:
Japończyka cenią na 31$ + wysyłka.
----------
wpis nr: 275
z dnia: 24.05.2013
imię: Admin
Komentarz:
Będę w Jaworznie tylko pierwszego dnia i wracam. Ciekaw jestem czy jakieś gadżety do kupienia będą - oczywiście Accept. Pozdro Bartek!
----------
wpis nr: 274
z dnia: 24.05.2013
imię: Admin
Komentarz:
Mi bardzo brak Stefana i Igora. Do tych nowych nie mogę się przyzwyczaić.
----------
wpis nr: 273
z dnia: 24.05.2013
imię: Admin
Komentarz:
Witaj Bartek! Cieszę się, że wciąż jesteś przy UDOACCEPTCIE. Ja też nie wytrzymałem i pobrałem z neta bo nasze sklepy oferują nowości z opóźnieniem. Podoba mi się Steelhammer! Zamówiłem już LP i box z Nucleara i czekam. Zwykłe cd kupię w sklepie i muszę ściągnąć Japończyka. Digi będę miał w boxie czyli komplet wydań. Na powrót Udo do Acceptu nie ma szans ale chciałbym aby kiedyś wystąpił gościnnie - ale to zabrzmiało Udo gościnnie w Accept :)
----------
wpis nr: 272
z dnia: 24.05.2013
imię: Bartek
Komentarz:
No i jest!!! Mam w ręku nową płytkę , już oficjalnie zakupioną , siedzę sobie w autku przed kolejną podróżą ...a tu zdziwienie. We wkładce do płytki małym druczkiem napisano że wszystkie partie gitar nagrał Andrey Smirnov ??? Kasperi dołączył po nagraniu już materiału. Nie wiedziałem powiem szczerze do tej pory o tym. No cóż , jeszcze wczoraj oceniałem dwóch z nich ale dziś trzeba oddać hołd jednemu :) choć Mathias Dieth też kiedyś sam nagrywał partie gitar na m.in. Timebomb więc historia zatacza krąg ??? Produkcja wyborna , Udo i Fitty trzeba przyznać otwarcie , dokonali świetnej roboty!!! Nie brakuje ręki Stefana ... I DOBRZE!!! Basta Ya!!! :)
----------
wpis nr: 271
z dnia: 23.05.2013
imię: Bartek
Komentarz:
W sumie , na siedem godzin przed premierą , mogę powiedzieć że kradzież z neta opłaciła się , jutro oficjalnie zakupię Steelhammer , i będę wiedział więcej o zdjęcia i opisy. Produkcja Udo i Fitty jest "Acceptowalna" :) już na tym etapie. Jest jeszcze jak zawsze pytanie o to czy Udo jest w stanie zaśpiewać z Accept i na odwrót. Teraz jako wierny fan i fanatyk Star Wars , widząc że powstaną po latach kolejne epizody gwiezdnej sagi , choć różnie oceniane, wierzę że Udo zagra nie tylko koncert z Wolfem i Peterem ale wejdzie z nimi do studia. Czekać warto i wierzyć czego życzę i adminowi i całej ferajnie :) Jutro Steelhammer oficjalnie , czekam i jadę ... czekam też na wiele więcej. Puki co ... Basta Ya !!! Ps. już nie długo w nie odległym Jaworznie Accept :) Yupiiiii :) Live. A w Oświęcimiu rodzinnym na odmianę Sting w czerwcu... uf. Radość :)
----------
wpis nr: 270
z dnia: 23.05.2013
imię: Bartek
Komentarz:
Na koniec zostawiłem sobie takie Heavy Rain... Nie ... Nie... Ballady nie są mocną stroną z tym już jednak 61letnim głosem :) Ale z drugiej strony, chciałbym w tym wieku mieć tyle pary , klasy i ... kasy :) Pzdr dla Admina ... !!!!!
----------
wpis nr: 269
z dnia: 23.05.2013
imię: Bartek
Komentarz:
Gdy usłyszałem , Metal Machine na promocyjnym teledysku , osłabłem. Ale na chwilę , włączyłem sobie Timebomb z 1991 roku i dojrzałem. Tak , to jednak jest to , coś ... Potem było Basta Ya z hiszpańskim akcentem, nie powiem byłem w szoku ale riff osłodził mi resztę i przywołał najlepsze czasy dzieciństwa. Accept'owe kawałki z lat Metal Heart czy Russian Roulette :) Cała płytka jest Oki. Nie wnosi nic nowego do tego co znamy i KOCHAMY , ale daje nadzieje na to że ... pomyliłem się z tym że U.D.O. skończyło się wraz z Mastercutor. Nie, tak nie jest. Udo i jego głos żyją dzięki nowej płycie i żyć będą , mimo że jak każda płytką wydają się być ostatnią ...
----------
wpis nr: 268
z dnia: 23.05.2013
imię: Bartek
Komentarz:
Przyznam się bez bicia , bez oszukiwania i plątanych wyjaśnień ... Pobrałem z neta już dostępną płytkę U.D.O. !!! Jutro dopiero mam zamówioną w Empiku ale ... nie wytrzymałem. Musiałem. Musiałem usłyszeć te szumnie zapowiadane zmiany. Dwóch nowych gitarzystów w miejsce Igora i ... weterana z Accept , Stefana. Musiałem usłyszeć nowe , zapowiadane hucznie brzmienie. Musiałem poczuć nowe stylistyczne granie. Nie zawiodłem się (!!!) Jest super , by nie powiedzieć ... Acceptowo od wielu , wielu lat. Accept wrócili w wielkim ... nie, WIELKIM stylu. U.D.O. się błąkało ze swymi ...matorami od 2007 roku i zabrnęli w dyskotekową wręcz papkę zwaną przez niektórych , niemieckim , pokrętnym metalem , choć to dla mnie gówno prawda!!! Ale to moje zdanie , tylko. Może się mylę.
----------
wpis nr: 267
z dnia: 16.05.2013
imię: pawel
Komentarz:
nowa płyta super-najlepsza od czasów metal heart i russian roulete
----------
wpis nr: 266
z dnia: 11.04.2013
imię: :) ?
Komentarz:
http://www.metalmonthly.com/
----------
wpis nr: 265
z dnia: 04.03.2013
imię: Admin
Komentarz:
Wybiera się ktoś na Accept?
----------
wpis nr: 264
z dnia: 09.11.2012
imię: Jarek
Komentarz:
Fajna witryna, ciekawa
----------
wpis nr: 263
z dnia: 04.11.2012
imię: Hubert
Komentarz:
Fajna witryna z intrygującą treścią , a dodatkowo dobrym designem. Ze 100% pewnością będę tu zaglądał.
----------
wpis nr: 262
z dnia: 29.10.2012
imię: Irek
Komentarz:
Niecodzienna a dodatkowo interesująca i pełna treści witryna
----------
wpis nr: 261
z dnia: 19.10.2012
imię: Mariola
Komentarz:
Wspaniała oraz intrygująca strona dodatkowo z pobudzającą ciekawość konstrukcją
----------
wpis nr: 260
z dnia: 16.10.2012
imię: Wacław
Komentarz:
Bardzo mi się podoba witryna oczywiście będę tutaj zaglądać
----------
wpis nr: 259
z dnia: 22.09.2012
imię: Jadwiga
Komentarz:
Fajna witryna z interesującą treścią oraz ciekawym designem. Na pewno będę tu zaglądał.
----------
wpis nr: 258
z dnia: 17.09.2012
imię: Admin
Komentarz:
Dla mnie wielka szkoda. Chyba do innego gościa się nie przyzwyczaję. Bez Stefana fotki zespołu już nie będę odbierał tak samo. Udo gość leciwy więc może się okazać, że ta co będzie to ostatnia płyta. W tej chwili komponują.
----------
wpis nr: 257
z dnia: 17.09.2012
imię: Bartek
Komentarz:
...z jednej strony , może to dziwne ale ucieszyłem się , bo gdyby pojawił się ktoś nowy (nie ujmując nic Stefanowi) to może U.D.O. zmieniło by też brzmienie , które najzwyczajniej zaczyna się nudzić , chciałbym bo może choć tak trochę wrócili do Timebomb czy nawet takiego Thunderball , z drugiej strony szkoda bo jednak miał niebagatelny wpływ na zespół... Z tego co ja wiem , nie kończy kariery kompozytorskiej ani tym bardziej jak wiemy producenckiej , więc jakoś to będzie :)
----------
wpis nr: 256
z dnia: 14.09.2012
imię: admin
Komentarz:
NIestety okazało się to prawdą. Stefan był ważną częścią zespołu. Jestem ciekaw czy nadal będzie brał udział w komponowaniu. Zapowiedź jest, że tylko zostanie producentem płyt.
----------


(c) 4free.pl - darmowe komponenty dla WebMastera za darmo      » Księga gości    » Sonda    » SUBskrypcja, Newsletter   » Test on-line    » więcej »
Informacja o przetwarzaniu danych
Powered by: Agencja Interaktywna CATALIST.com.pl