Księgi gości za darmo! Stwórz własną Księgę gości - Inne komponenty za darmo na 4free.PL

Księga gości należy do serwisu: Bakino
Założona: 11.02.2005, odwiedzona 72676 razy.
Zawiera 78 wpisów, w tym 78 aktywnych.

Księga gości Kuchni Bakino
wpisy 78-29 z 78 wyświetlane po 50
poprzednia strona |
Dopisz się do księgi!

wpis nr: 78
z dnia: 02.09.2012
imię: Daniel
Komentarz:
Bardzo ciekawa strona! Dzięki za wszystkie pomocne porady ;)
----------
wpis nr: 77
z dnia: 26.01.2012
imię: Agnieszka
E-mail: agni-esz
Komentarz:
Świetny blog, świetne przepisy. Trafiłam tu szukając przepisów na łatwe przekąski a znalazłam botwinkę i pieczeń wołową i sałatki. Pozwolę sobie zaglądać i korzystać:) Pozdrawiam
----------
wpis nr: 76
z dnia: 26.01.2012
imię: Marta
Komentarz:
Dzięki wielkie za porady! Szukałam chyba od 2 miesięcy..
----------
wpis nr: 75
z dnia: 07.09.2011
imię: haśbitka
E-mail: elka246
Komentarz:
Bardzo, bardzo dobra strona.
----------
TOP10 smartfonow wg gsmManiaK.pl

Jezeli zastanawiasz sie jaki smartfon kupic - sprawdz TOP-10

redaKcja gsmManiaK.pl

----------
wpis nr: 74
z dnia: 28.08.2011
imię: ania
E-mail: aniaroznicka
gg: 34214203
Komentarz:
hello i ja zostawie swoj slad ;) .... swietna strona :)
----------
wpis nr: 73
z dnia: 21.03.2011
imię: felgi
E-mail: ad-wo
Komentarz:
ta stronka to fajne miejsce, będę tu czasami zaglądał. Pozdrawiam
----------
wpis nr: 72
z dnia: 24.02.2011
imię: Paweł
E-mail: edekkosior
Komentarz:
Świetna strona ! :)
----------
wpis nr: 71
z dnia: 15.08.2010
imię: Ala
Komentarz:
Bardzo dobre przepisy. Wypróbowałam już parę i polecam wszystkim:)
----------
wpis nr: 70
z dnia: 24.04.2010
imię: Paula
E-mail: robaczek_nocny
Komentarz:
znalazłam przepis na ciasto kruche-orzechowe :) posłuży on jako baza do mojego autorskiego przepisu-trzymajcie kciuki-mam nadzieję że się uda :D
----------
wpis nr: 69
z dnia: 15.04.2010
imię: Weronika
Komentarz:
Fajny blog,pozdrawiam :)
----------
wpis nr: 68
z dnia: 13.03.2010
imię: Krzysztof
E-mail: jerzyna81
Komentarz:
hello
----------
wpis nr: 67
z dnia: 19.12.2009
imię: Katee
Komentarz:
Nieźle, nieźle
----------
wpis nr: 66
z dnia: 16.12.2009
imię: Aga
Komentarz:
Super Okazja ! 10 Gier JAVA na komorke za Free ! Aby otrzymac gry wyslij sms o tresci: GICS 12344013 na numer: 7959. ZA DARMO ! Polecam.
----------
wpis nr: 65
z dnia: 02.11.2009
imię: Wiktor
Komentarz:
Super stronka. Pozdrawiam autora i zapraszam do mnie - planszowe gry
----------
wpis nr: 64
z dnia: 02.11.2009
imię: Madziulek
E-mail: stephany
Komentarz:
Fajna stronka, mega ilość przepisów na każdą okazję. Szkoda, że wszystkie przepisy nie są ilustrowane efektem końcowym. :)
----------
wpis nr: 63
z dnia: 23.09.2009
imię: DANA
E-mail: cancer43
Komentarz:
W związku z ogromnym urodzajem na gruszki szukałam czegoś oryginalnego i zrobiłam gruszki w miodzie - rewelacja.Na pewno będę tu wracać.
----------
wpis nr: 62
z dnia: 07.08.2009
imię: Alicja
Komentarz:
Najlepszy blog jaki znam,super przepisy opisane w prosty sposób.Brawo jestes dla mnie natchnieniem w mojej kuchni.
----------
wpis nr: 61
z dnia: 02.05.2009
imię: wojtek
E-mail: nederr
Komentarz:
jedna z lepszych stron kulinarnych,przejrzyste przepisy,brawo!
----------
wpis nr: 60
z dnia: 27.04.2009
imię: Magdalena
E-mail: msgd
Komentarz:
Witam, super stronka! Właśnie zamierzam ugotować coś z tych przepisów bo smakowicie brzmią i naprawdę napisane to jest tak, że nawet początkujący kucharz powinien sobie poradzić. Jak tylko coś ugotuję to dam znać czy mi wyszło :) pozdrawiam Magdalena
----------
wpis nr: 59
z dnia: 05.04.2009
imię: Nina
gg: 7795849
Komentarz:
Trafilam na Ciebie pierwszy raz - szukalam przepisu na szarlotke prosta - wyszla SWIETNA ! To sklonilomnie do popatrzenia na Twoje blog i zamiast robic zupelie cos innego przegladam go - dobrane w duzej mierze to co mnie interesuje. Na pewno zajrze tu nie raz jeszcze. Pozdrawiam.
----------
wpis nr: 58
z dnia: 20.03.2009
imię: halek
Komentarz:
ale super, fajnie że jesteś :)
----------
wpis nr: 57
z dnia: 24.02.2009
imię: mely
Komentarz:
A pewnie, że się dopiszę. Już kilka razy korzystałam ze zgromadzonych przez Ciebie przepisów. Dziś brokuły z sosem pleśniowym :) Pozdrawiam
----------
wpis nr: 56
z dnia: 21.02.2009
imię: esski
E-mail: garbec
Komentarz:
Witam. Szukam od wielu tygodni przepisu na paczki, takie pachnace i jedrne, Od wielu tygodni probuje smazyc wedle przepisow zawartych we wszelakiej masci internetowych ksiag kucharskich, wszystko ladnie i pieknie... ale daaaaaaaaaaaaaleko im do tych sprzedwanych w cukierniach. Nie kazda cukiernia robi DOBRE paczki, nie kazdy przepis w internecie dostarcza DOBRYCH paczkow.. moze jakies sugestie? Dziekuje za uwage. Esski
----------
wpis nr: 55
z dnia: 06.02.2009
imię: Bartolini
E-mail: cebulka.15
Komentarz:
super strona :) i wspaniałe przepisy :D
----------
wpis nr: 54
z dnia: 30.01.2009
imię: ewelina
Komentarz:
wypróbowałam przepis na roladki z cukinii i uważam że przepis jest rewelacyjny
----------
wpis nr: 53
z dnia: 24.01.2009
imię: Kinga
E-mail: kingunia1520
Komentarz:
Witam wszystkich ;] super przepisy ;];]
----------
wpis nr: 52
z dnia: 17.01.2009
imię: Anna
E-mail: annakacka
Komentarz:
Poprostu ten blog uratowal mi zycie...kocham salatki ale niemamjuz na nie pomyslow...Super poprostu super
----------
wpis nr: 51
z dnia: 30.12.2008
imię: Jagoda
E-mail: jagodka94
Komentarz:
Super przepisy. Ładna oprawa graficzna. pozdrawiam :*
----------
wpis nr: 50
z dnia: 22.12.2008
imię: Zo$k@
Komentarz:
Fajna stronka :)
----------
wpis nr: 49
z dnia: 21.12.2008
imię: Alicja
E-mail: a.robak
Komentarz:
21.12.2008 r.
----------
wpis nr: 48
z dnia: 20.12.2008
imię: klaudia
E-mail: klaudia0004
gg: 10347548
Komentarz:
bananowiec Składniki na 8 porcji • gotowy biszkopt • 1 kg bananów • kostka masła • 3/4 szklanki cukru • 3/4 szklanki cukru pudru • 3 jajka • 2 galaretki cytrynowe i 1 wiśniowa • sok z cytryny • brzoskwinie Etapy przygotowania 1. Biszkopt nasącz sokiem z cytryny wymieszanym z wodą. Masło utrzyj z cukrem pudrem i żółtkami. Dodaj starte na tarce o dużych oczkach banany i tężejącą, rozpuszczoną w szklance wody galaretkę cytrynową. Masę wyłóż na biszkopt. Białka ubij na pianę, dodaj drugą tężejącą, także rozpuszczoną w szklance wody galaretkę cytrynową, wyłóż na masę bananową. Na niej ułóż kawałki brzoskwiń i zalej stygnącą galaretką wiśniową. Wstaw do lodówki na ok. 3 godz.
----------
wpis nr: 47
z dnia: 08.12.2008
imię: ewelina
Komentarz:
super przepisy na świetne dania!
----------
wpis nr: 46
z dnia: 05.12.2008
imię: Dorota
Komentarz:
Super strona. fajne przepisy.Pozdrawiam
----------
wpis nr: 45
z dnia: 02.12.2008
imię: marta
Komentarz:
ciekawa stronka i bardzo urozmaicone te przepisy....-)
----------
wpis nr: 44
z dnia: 21.11.2008
imię: Weronika
E-mail: weronika21
Komentarz:
super blog i wspaniale przepisy
----------
wpis nr: 43
z dnia: 07.11.2008
imię: Paulina
Komentarz:
:) Skarbnica przepisow bede zagladac juz dodalam do ulubionych :) Pozdrawiam
----------
wpis nr: 42
z dnia: 07.11.2008
imię: Paulina
Komentarz:
:) Skarbnica przepisow bede zagladac juz dodalam do ulubionych :) Pozdrawiam
----------
wpis nr: 41
z dnia: 01.11.2008
imię: Jane
Komentarz:
Dzisiaj odkryłam tę stronkę.Myśl,że skorzystam.Prezentuje ciekawe przepisy.
----------
wpis nr: 40
z dnia: 20.10.2008
imię: Renata
Komentarz:
Dziękuję za moc przeżyć kulinarnych! Już będę tu baaardzo często zaglądać!
----------
wpis nr: 39
z dnia: 10.10.2008
imię: mokra
Komentarz:
Super stronka. Ciekawe wykonanie.
----------
wpis nr: 38
z dnia: 26.09.2008
imię: Ewa
Komentarz:
kiedys Cie mialam,potem zgubilam a teraz przypadkiem odnalazlam..nie raz i nie dwa skorzystalam z Twoich przepisow:)
----------
wpis nr: 37
z dnia: 23.09.2008
imię: ewa
E-mail: wewam
Komentarz:
strona ok fajne przepisy
----------
wpis nr: 36
z dnia: 16.09.2008
imię: Kasia
Komentarz:
super, oryginalnie...
----------
wpis nr: 35
z dnia: 12.09.2008
imię: Ewa
Komentarz:
fajne przepisy, będę tu zaglądać
----------
wpis nr: 34
z dnia: 26.08.2008
imię: Renata
E-mail: renias83
Komentarz:
Fajna stronka, interesujące przepisy!!! Napewno skorzystam...
----------
wpis nr: 33
z dnia: 25.08.2008
imię: Agnieszka
E-mail: agadej70
Komentarz:
Za tydzień szykuję parapetówke, myslę, że sporo przepisów tu znalezionych wykorzystam.
----------
wpis nr: 32
z dnia: 20.08.2008
imię: Antonina
Komentarz:
bardzo sympatyczny i smaczny blog!
----------
wpis nr: 31
z dnia: 02.08.2008
imię: beata
Komentarz:
ciekawa stronka
----------
wpis nr: 30
z dnia: 30.07.2008
imię: Teresa
E-mail: daseret
Komentarz:
byłam chwilke wpadne pozniej jest ok
----------
wpis nr: 29
z dnia: 26.07.2008
imię: małgosia
Komentarz:
odjazdowa strona naprawde bardzo pomocna
----------


(c) 4free.pl - darmowe komponenty dla WebMastera za darmo      » Księga gości    » Sonda    » SUBskrypcja, Newsletter   » Test on-line    » więcej »
Powered by: Agencja Interaktywna CATALIST.com.pl